trivialt med kondomer för "storväxta"

2010-02-23 / 20:57:21

Händer mycket i min affär, nästan så att jag skulle kunna skriva en bok.

En incident som utspelade sig ännu en gång i kassan, det är där alla dårskaper händer, är att en random kund i runt 25-års åldern kommer fram till mig i kassan med ett frågande ansikte..

-Har ni kondomer?
-Ja, absolut visar på vår "pekskärm" vilka vi har.
-jaha, är det de enda ni har? det är nämligen så här att min är 22cm och de sorter ni har är endast för 19..
-*chockad*, jaha ok, men prova apoteket då de kanske har..
-nej jag har redan kollat, får nog kolla på nätet det finns en uppsjö av sidor
-okeeeej, ja gör så

Han fortsätter berätta vilka sidor som finns på nätet, och går sen efter en stund. Och samtalet kändes nästan som vi pratat om nån speciell svampsort eller liknande.

Så här i efterhand skulle jag hänvisat honom till "förvaringshyllan" där dessa finns :p

 

 

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: