Buffalos

2010-02-24 / 22:04:50

I mina ungdoms dagar så var jag häftig, ja enligt mig själv i alla fall.

Vardagen bestod av att hänga i kungsträdgården, donken på hamngatan och i stockholms alla förorter. Man hade en outfit bestående av buffaloskor, eller fila, adidasbrallor eventuellt levis 501 som jag klippt upp längst ner för att de skulle vara snygga över skorna. Varför gjorde man så? fult så in i bomben.

Märken som var aktuella var då som sagt, fila, fruit of the loom, champion, adidas mm

Har tyvärr (eller inte kanske haha) några heta bilder från denna tid. Men satan var häftig man var haha




     

Kommentarer!
Postat av: Lillasyzter

vilken härlig blogg du har! gillar den verkligen :) vad tycker du om min?

Kommenterat - 2010-02-24 / 22:08:26  | URL - http://lillsiz.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: